Projekt dotyczy informatyzacji Miasta Otwock w zakresie niezbędnego oprogramowania i infrastruktury teleinformatycznej do funkcjonowania jednostek organizacyjnych gminy, w tym wdrożenia e-usług pozwalających na sprawną i efektywną obsługę obywateli.
Realizacja projektu zaplanowana jest na lata 2021-2022.
Wartość ogółem: 600 388,00 PLN, wkład UE: 364 480,00 PLN
Projekt skierowany jest do mieszkańców Miasta Otwock, pracowników Urzędu Miasta i jej jednostek podległych, a także do innych obywateli zainteresowanych współpracą lub załatwianiem spraw urzędowych z urzędem.
Głównym celem projektu jest podniesienie jakości świadczonych usług poprzez zwiększenie liczby oraz jakości usług, udostępnianych w formie elektronicznej przez Wnioskodawcę.
Realizacja projektu obejmuje następujący zakres:
- 1. Zakup i wdrożenie oprogramowania wraz z e-usługami.
- 2. Zakup sprzętu komputerowego
- 3. Podniesienie poziomu bezpieczeństwa transmisji i przechowywania danych.
- 4. Wdrożenie systemów podnoszących bezpieczeństwo.
- 5. Poprawę infrastruktury teleinformatyczne