Posiedzenie Komisji Rewizyjnej, które
odbędzie się w dniu 07 czerwca 2024 r. (piątek) o godz. 15:00 w
Biurze Rady Miasta przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku.
Proponowany
porządek posiedzenia:
1. Stwierdzenie
poprawności zwołania posiedzenia, stwierdzenie kworum oraz przyjęcie proponowanego porządku obrad.
2. Wybór
wiceprzewodniczącego Komisji Rewizyjnej.
3. Omówienie
zarządzeń:
- zarządzenia Nr 62/2024 Prezydenta
Miasta Otwocka z dnia 26 marca 2024 r. w sprawie przedłożenia rocznego
sprawozdania z wykonania budżetu miasta Otwocka za 2023 rok,
- zarządzenia Nr 63/2024 Prezydenta
Miasta Otwocka z dnia 26 marca 2024 r. w sprawie przedłożenia rocznych
sprawozdań z wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury
za rok 2023 oraz Zarządzenia Nr 83/2024 z dnia 17 kwietnia 2024 r. zmieniającego
Zarządzenie Nr 63/2024.
- zarządzenia Nr 64/2024 Prezydenta
Miasta Otwocka z dnia 26 marca 2024 r. w sprawie przedłożenia informacji o
stanic mienia Miasta Otwocka
- Omówienie sprawozdania finansowego
na dzień 31 grudnia 2023 r. składającego się z: bilansu z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego;
łącznego bilansu samorządowych jednostek budżetowych i samorządowego
zakładu budżetowego; łącznego rachunku zysków i strat samorządowych
jednostek budżetowych i samorządowego zakładu budżetowego; łącznego
zestawienia zmian w funduszu samorządowych jednostek budżetowych i
samorządowego zakładu budżetowego oraz informacji dodatkowej obejmującej
dane wynikające z informacji dodatkowych samorządowych jednostek
budżetowych i samorządowego zakładu
budżetowego.
- Omówienie opinii Regionalnej Izby
Obrachunkowej i podjęcie uchwały w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium
Prezydentowi Miasta Otwocka.
- Omówienie spraw bieżących.
- Sprawy różne i wolne wnioski.
- Zakończenie obrad.