Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbędzie się w dniu 18 lutego 2021 r. (czwartek) o godzinie 16:00.
Posiedzenie Komisji zostanie przeprowadzone w trybie zdalnym, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość z pomieszczeń Urzędu Miasta Otwocka przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku.
Proponowany porządek posiedzenia.
- Stwierdzenie kworum.
- Przyjęcie proponowanego porządku posiedzenia.
- Rozpatrzenie skargi mieszkanki Otwocka na p. o. Dyrektora Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej w likwidacji.
- Podjęcie wniosku do Rady Miasta Otwocka o przedłużenie terminu rozpatrzenia skargi mieszkanki Otwocka na Prezydenta Miasta Otwocka i p. o. Dyrektora Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej w likwidacji.
- Rozpatrzenie skargi mieszkanki Otwocka na Prezydenta Miasta Otwocka oraz wydziały Urzędu Miasta.
- Sprawy różne, wolne wnioski.
- Zakończenie obrad.
Media społecznościowe