Komisja Inwentaryzacyjna
Uprzejmie zapraszam na posiedzenie – zamknięte doraźnej Komisji Inwentaryzacyjnej, które odbędzie się w dniu 22 lipca 2019 r. o godzinie 16:00 w siedzibie Urzędu Miasta Otwocka przy ul. Armii Krajowej 5 w budynku A, Aula I piętro.
Proponowany porządek posiedzenia:
- Stwierdzenie kworum.
- Przyjęcie proponowanego porządku posiedzenia.
- Podpisanie kart inwentaryzacyjnych.
- Zaopiniowanie wystąpienia do Wojewody w trybie art. 13 ust. 2 z dnia 19 października 1991 r. ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa.
- Zapoznanie członków Komisji z przesłanymi wnioskami do Wojewody Mazowieckiego i otrzymanymi decyzjami.
- Sprawy różne, wolne wnioski.
- Zakończenie obrad.
Media społecznościowe