Komisja Gospodarki Miejskiej
Posiedzenie Komisji Gospodarki Miejskiej odbędzie się w środę 25 lipca2018 roku o godz. 18:00 w bud. C pok. 5A Urzędu Miasta Otwocka.
Proponowany porządek obrad Komisji Gospodarki Miejskiej:
1. Przyjęcie porządku posiedzenia.
2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy gruntu stanowiącego własność Gminy Otwock na czas określony.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż 2/20 części stanowiących własność Gminy Otwock w prawie własności zabudowanej nieruchomości gruntowej.
4. Rozpatrzenie wniosku Zarządu Powiatu Otwockiego w sprawie propozycji zamiany nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Powiatu Otwockiego na nieruchomość stanowiącą własność Gminy Otwock (obydwie nieruchomości położone przy ul. Pułaskiego).
5. Zaopiniowanie projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków przedłożonego przez OPWiK.
6. Sprawy różne i wolne wnioski.
7. Zakończenie posiedzenia.
Media społecznościowe