W maju przedstawiciel PGNiG dyżuruje w Urzędzie Miasta Otwocka w każdy poniedziałek, począwszy od 8 maja.
Zwiększenie częstotliwości dyżurów Punktu Obsługi Klienta PGNiG jest związane z bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców. Do tej pory odbyły się dwa dyżury, raz w miesiącu. W maju odbędą się aż cztery.
Punkt PGNiG w urzędzie miasta został otwarty w marcu br. aby ułatwić mieszkańcom załatwienie wszelkich spraw związanych z korzystaniem z usług Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa. Wcześniej do najbliższego punktu PGNiG trzeba było jeździć do Warszawy lub Piaseczna. Utworzenie punktu w Otwocku jest efektem podpisanego porozumienia przez prezydenta Jarosława Margielskiego z zarządem spółki PGNiG.
Punkt Obsługi Klienta PGNiG działa w budynku B urzędu miasta, pokoju nr 7. Można tam załatwić wszelkie sprawy związane z korzystaniem z usług Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa.
Dyżury PGNiG w Urzędzie Miasta Otwocka
8 maja w godz. 10:00 – 18:00
15 maja w godz. 10:00 – 18:00
22 maja w godz. 10:00 – 18:00
29 maja w godz. 10:00 – 18:00