W Urzędzie Miasta Otwocka działa Punkt Obsługi Klienta PGNiG, aby ułatwić mieszkańcom załatwienie wszelkich spraw związanych z korzystaniem z usług Polskiej Spółki Gazownictwa. Pierwszy dyżur 13 marca, kolejny 17 kwietnia.
Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta PGNiG jest efektem rozmów prezydenta Jarosława Margielskiego, z zarządem spółki PGNiG i podpisanego porozumienia o współpracy.
Do tej pory mieszkańcy Otwocka do najbliższego takiego punktu musieli jeździć do Warszawy lub Piaseczna, dlatego prezydent zabiegał o utworzenie Punktu Obsługi Klienta PGNiG w Otwocku.
W ramach zawartego porozumienia, Miasto Otwock udostępniło w budynku urzędu na parterze pomieszczenie, gdzie raz w miesiącu (w roboczy poniedziałek) dyżur będzie pełnił przedstawiciel PGNiG. Jeśli ze strony mieszkańców będzie duże zainteresowanie, częstotliwość dyżurów zostanie zwiększona.
Punkt Obsługi Klienta PGNiG w Urzędzie Miasta Otwocka
budynek B, pokój nr 7
I dyżur - 13 marca w godzinach 10:00 – 18:00
II dyżur - 17 kwietnia w godzinach 10:00 – 18:00
O kolejnych terminach dyżurów Punktu Obsługi Klineta PGNiG będziemy informować.