OGŁOSZENIE PREZYDENTA MIASTA OTWOCKA
z dnia 30 grudnia 2024 r.
o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pod nazwą „Szkolna-Mazurska”
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Otwocka w dniu 30 października 2024 r. uchwały Nr VII/94/24 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pod nazwą „Szkolna-Mazurska”.
Obszar objęty planem położony jest w południowo-zachodniej części miasta, w rejonie ulic Szkolna, Mazurska, Wiejska w sąsiedztwie Szkoły Podstawowej nr 4 im. Józefa Piłsudskiego. Jego granice przedstawia załącznik graficzny.
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzania wyżej wymienionego planu została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Otwocka, w zakładce Rejestr Urbanistyczny, uchwały o przystąpieniu do sporządzenia aktów planowania przestrzennego https://bip.otwock.pl/?bip=1&cid=1441&bsc=N.
Zainteresowani mogą:
1) zapoznać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miasta Otwocka – Wydział Planowania Przestrzennego, ul. Armii Krajowej 5 w godzinach pracy Urzędu tj. poniedziałki 8-18 oraz od wtorku do piątku w godzinach 8-16;
2) składać wnioski do wyżej wymienionego planu w nieprzekraczalnym terminie do 20 stycznia 2025 roku.
Wnioski należy składać do Prezydenta Miasta Otwocka w formie papierowej w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Pracowniczych UM Otwocka w godzinach pracy Urzędu bądź drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Otwocka, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock lub w formie elektronicznej poprzez platformę ePUAP lub pocztę elektroniczną na adres: umotwock@otwock.pl - bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym.
Wniosek należy składać na formularzu pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, którego wzór dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, w Poradniku Interesanta, Wydział Planowania Przestrzennego https://bip.otwock.pl/?bip=2&cid=1220&id=9093.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Prezydent Miasta Otwocka. Wnioski złożone po tym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
PREZYDENT MIASTA OTWOCKA
Jarosław Tomasz Margielski
Informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO.
Realizując obowiązek wskazany w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 ze zm.), dalej jako „RODO”, w związku z art. 8h ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) informuję, iż:
1. Administratorem podanych danych osobowych jest Prezydent Miasta Otwocka, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock i są one podawane w celu składania wniosków do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2. Składający wniosek ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
3. Dane osobowe przetwarzane przez Urząd Miasta Otwocka przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r., poz. 164 z późn. zm.), w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
4. Odbiorcą danych osobowych jest Wydział Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Otwocka.
5. Składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
6. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy.
7. Konsekwencją niepodania danych jest pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
8. Składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wniosek – wobec przetwarzania podanych danych osobowych.
9. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: tel. 22 779 20 01 wew. 121 lub 22 779 77 79, adres e-mail, iod@otwock.pl, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock
10. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.