Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbędzie się w dniu 25 listopada 2024 r. (poniedziałek) o
godzinie 16:00 w Auli Urzędu Miasta Otwocka przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku (budynek A).
Proponowany porządek posiedzenia.
- Stwierdzenie
kworum.
- Przyjęcie
proponowanego porządku posiedzenia.
- Omówienie ponownej skargi Mieszkanki Otwocka z dnia 13
listopada 2024 r. (Data wpływu pisma Urzędu Miasta Otwocka w dniu 13 listopada 2024
r.)
- Omówienie i rozpatrzenie petycji z dnia
17 września 2024 r. złożonej przez Mieszkańców Otwocka w sprawie wykonania
nawierzchni asfaltowej ulicy Stefana Żeromskiego nr 95-99
w Otwocku (data wpływu petycji do Urzędu Miasta Otwocka w dniu 25 września 2024
r.). - Sprawy
różne, wolne wnioski.
- Zakończenie
obrad.