Zawiadomienie o kontynuacji II Sesji Rady Miasta Otwocka
Kontynuacja II Sesji Rady Miasta Otwocka odbędzie się w dniu 12 czerwca 2024 roku (środa) o godz. 20:15 w Auli Urzędu Miasta Otwocka, budynek A przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku.
Zmiana terminu
i godziny: posiedzenie II Sesji Rady Miasta Otwocka odbędzie się w dniu 5
czerwca (środa) o godz. 16:00 w Auli Urzędu Miasta Otwocka przy ul. Armii
Krajowej 5.
Na podstawie § 7 ust. 1 i
ust. 3 Statutu Miasta Otwocka oraz w oparciu o zapis art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r.
poz. 609 z późn. zm.), zostaje zwołana II
Sesja Rady Miasta Otwocka
w miejscu: Aula Urzędu Miasta Otwocka, budynek A przy ul. Armii Krajowej 5, w terminie: 04 czerwca 2024 roku (wtorek) o godz. 16:30.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z I sesji z dnia 07 maja 2024 r.
4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości wynagrodzenia Prezydenta Miasta Otwocka.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania składów osobowych komisji stałych Rady Miasta Otwocka.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Otwocka.
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Otwocka.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania składu osobowego Komisji Inwentaryzacyjnej - doraźnej komisji Rady Miasta Otwocka.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania składu osobowego Komisji ds. Nieruchomości i Przekształceń – doraźnej komisji Rady Miasta Otwocka.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania składu osobowego Komisji Statutowej – doraźnej komisji Rady Miasta Otwocka.
11. Sprawozdanie z pracy Prezydenta Miasta.
12. Zapytania i wolne wnioski.
13. Zakończenie obrad.