Wyszukaj
Facebook YouTube
A A+ A++ Wersja kontrastowa
BIP TV BIP UE PL NFOSiGW
Miasto Otwock
STRONA GŁÓWNA AKTUALNOŚCI Samorząd II sesja Rady Miasta Otwocka

II sesja Rady Miasta Otwocka

Budynki - ozdobnik
2024-05-27

Zawiadomienie o kontynuacji II Sesji Rady Miasta Otwocka

Kontynuacja II Sesji Rady Miasta Otwocka odbędzie się w dniu 12 czerwca 2024 roku (środa) o godz. 20:15  w Auli Urzędu Miasta Otwocka, budynek A przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku.


Zmiana terminu i godziny: posiedzenie II Sesji Rady Miasta Otwocka odbędzie się w dniu 5 czerwca (środa) o godz. 16:00 w Auli Urzędu Miasta Otwocka przy ul. Armii Krajowej 5.

Na podstawie § 7 ust. 1 i ust. 3 Statutu Miasta Otwocka oraz w oparciu o zapis art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zm.), zostaje zwołana II Sesja Rady Miasta Otwocka

w miejscu: Aula Urzędu Miasta Otwocka, budynek A przy ul. Armii Krajowej 5, w terminie: 04 czerwca 2024 roku (wtorek) o godz. 16:30.

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z I sesji z dnia 07 maja 2024 r.

4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości wynagrodzenia Prezydenta Miasta Otwocka.

5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania składów osobowych komisji stałych Rady Miasta Otwocka.

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Otwocka.

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Otwocka.

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania składu osobowego Komisji Inwentaryzacyjnej - doraźnej komisji Rady Miasta Otwocka.

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania składu osobowego Komisji ds. Nieruchomości i Przekształceń – doraźnej komisji Rady Miasta Otwocka.

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania składu osobowego Komisji Statutowej – doraźnej komisji Rady Miasta Otwocka.

11. Sprawozdanie z pracy Prezydenta Miasta.

12. Zapytania i wolne wnioski.

13. Zakończenie obrad.