Po wakacjach zapraszamy na dyżur konsultanta PGNiG w Urzędzie Miasta Otwocka w każdy poniedziałek września w godz. 10.15 – 18.00.
Punkt Obsługi Klienta PGNiG działa w urzędzie miasta już od pół roku. Mieszkańcy mogą tam załatwić wszelkie sprawy związane z korzystaniem z usług Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa.
We wrześniu dyżury konsultanta PGNiG odbywają się raz w tygodniu, w poniedziałki w budynku B urzędu miasta, pokój nr 7.
Utworzenie punktu w Otwocku jest efektem podpisanego porozumienia przez prezydenta Jarosława Margielskiego z zarządem spółki PGNiG. Wcześniej do najbliższego punktu trzeba było jeździć do Warszawy lub Piaseczna. Od marca br. mieszkańcy mają ułatwiony dostęp do usług PGNiG i mogą załatwić wszelkie sprawy w Urzędzie Miasta Otwocka, podczas dyżurów konsultanta.
Dyżury PGNiG we wrześniu:
-4 września
-11 września
-18 września
-25 września